extra extra

idag skrev man nationellt prov in svenska B. Gick väl sådär. jag har alltid en förmåga att gilda ifrån ämnet när jag skriver en uppsats. Just nu känns det som att jag är glad över ett G. Men man kan ju alltid hoppas på ngt bättre =]
Jag, robin och chris var på inspelningen av extra extra idag. jag hade fått 4 biljetter, Linnéa skulle ha hängt med, men hon fick förhinder och kunde inte hänga med. Så jag fick plågas av deras jävla fotbollsramsor =P Som tur fick jag sällskap på tåget upp till Sthlm av SP3C ( bla johanna och mimmi) på tåget. Dom skulle skulle till Sthlm för att träffa tyskarna.
Extra extra var helt okej. Efter ett tag blir det lite segt, eftersom det håller på i 1½ timme.

Det går rykten om att vi har studentflak igen. jag vågar inte hoppas på ngt till den dagen allt är betalt och jag ser lastbilen irl.

Kommentarer
Postat av: ....

de är väll inge fel på våra ramsor..?

2007-04-25 @ 23:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0