har gått och blivit indie=P

Imorn är det äntligen mösspåtagning!! som jag har längtat=) Vi kommer att vara vid moraberg där HR och fordon håller till. Vi ska köra 5-kamp och sedan ska  rektorn hålla tal och sen till det bästa, vi ska äntligen få ta på oss mössorna! =D
sen blir det middag hos mimmsan. Jag, Joe och line-bine och mimmsan ska ladda som faan till hamn!
jag tänkte ha min gröna klänning, svarta skor och kanske lockigt hår. Lite osäker fortf på min frisyr fortf. Sitter även och funderar på om man ska skita i strumpbyxor och köra barbent eller vad det nu heter..

idag blev man kallad indie av robin, jätte kul förresten.. jag har fått en liten finne på pannan, mellan ögonbrynen typ. ingen hade under hela dagen kommenterat den, antingen för att vara snäll eller så hade dom bara inte märk av den.. åh när jag träffar katta på kvällen och vi har fikat ett bra, slänger hon upp kommentaren: har du fått ett indiemärke i pannan? så gott folk, från och med idag är jag en indie=P

hittade äntligen en studentklänning idag. sandra berätta om en klänning hon köpt från MQ, då passa jag på att köpa den=P var ju helt desperat efter en klänning. sen köpte jag ett halsband, som jag kanske ska byta och sen ett armband som jag älskar! det kommer vara skit snyggt om man är lite lätt solbränd=)

snart ska jag gå och lägga mig. men först måste jag förbereda inför imorrn=)

dagens kommentar: - mamma säger till mig: faaan va du dreglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0