kurran = sjuk i huvudet

har inte skrivit blogg på ett bra tag nu. vet inte varför det tagit så lång tid, men men. nu sitter jag ändå här=)

vaknade morse och kände att det här skulle bli en sjuk dag. och det blev det. dagen började med att jag och linnea åkte och sola solarium på albertos på stan. 20 minuter blev det, och blev man brun? nej!! inte ett dugg.bara lite lätt röd i ansiktet. ska sola på ons och på fredag igen. kan inte komma till mösspåtagningen som en vit isbjörn.
Svenska C lektionen var till för att gå igenom allt innan nationellaprovet som vi ska ha på onsdag. 5 timmar kommer det att vara, jag kommer väl göra det på högst 3 timmar.
sen skulle det tryckas med Cliché. men det gick väl inte så bra. Så jag,Linnéa och Christian ska trycka imorrn. Hoppas allt går då.

sen gick allt bara utför. jag och linnea fick ryck. jag tror nog att Linnéa underhöll de flesta på H&M med sina "dansmovies". vi hitta en hel del roliga saker, framförallt underklädes-prylen. sen var det min tur att underhålla på coop. johanna skratta så hon grät nästan när jag visade hur jag skulle se ut om jag sålde majblommor.

Imorrn ska jag på årsmöte i Täby, hoppas man får smörsgåstårta som vanligt=)


PS: har fått extra jobb på Taxinge, 6,11,12,15 och 17. äntligen lite pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0