Ledig - Stockholm - Övningsköra



idag var jag ledig från skolan. dagen var igentligen till för utvecklingssamtal, men min mentor hade sagt att det var valfritt att komma dit. jag som redan visste till mina omdömmen, tyckte att det var önödigt att gå dit.
jag åkte upp till sthlm med mina Linné:or. Linnéa.K och Linnéa.A. Jag funderade på att byta en klänning  jag hade köpt för en vecka sen (som jag sen aldrig bytte) och Linnéa.K skulle köpa en tröja till studentskivan imorrn. Men den som köpte mest av oss var Linnéa.A.  Kommer inte ens ihåg vad hon köpte =p

Men innan det bar till Stockholm city så åkte jag och klippte mig hos Becca på Söder. och det blev hur bra som helst. lite ovant bara att det är kort.

sen bar det åt till att övningsköra. och det gick rent åt helvete. två motorstopp för mkt och en tutande bil som inte fattade att jag övningskörde tydligen. GUBBJÄVEL! va jävligt glad när jag kom hem sen...

imorgon är det studentskiva!! vad jag längtar! =D jag ska ha på mig min gula klänning, antingen svarta tajts eller bara strumpbyxor. Brudar, vi ses imorgon och kom med partyhumöret!!





tog några bilder från mikkis blogg =p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0