lördag - vad ska man göra?

igår var det mösspåtagning på hamnmagasinet. det var helt okej, men det kunde ha varit bättre. det var hur mkt folk som helst så man kunde knappt röra sig på dansgolvet. sen blev jag skit irriterad på personalen som vägrade hänga in min väska, framför allt när andra hade fått göra det...
lite kul när folk kom fram till en och visste vem man var, som man aldrig hade pratat med=P och jag lovar dig johanna att jag ska hälsa på dig i skolan=)

nu är jag så trött på allt tjafs som är runt omkring mig. framförallt hur människor beteér sig när dom har druckit .. så nu orkar jag inte lägga ner någon mer engeri på det.

åkte hem med mimmi inatt. Linnéa skulle på efter i saltsskog eller var det nu var. jag hade ingen lust att åka hem själv med nattbussen och samtidigt gjorde jag mimmi sällskap. det bästa var när bussen åkte förbi för att vända på stationen och det var någon som hade somnat på bussen från sthlm. så jag sa till mimmi: -titta, det är någon som har somnat på nattbussen. och när vi kliver på bussen så är det en mimmi känner.
när vi kommer hem till mimmi vid 03:40 så sättter vi oss och pratar och pratar. det var allt mellan himmel och jord. så vi somna efter 5 =P
jag blev hämtad som tur var hos mimmi, jag hade ju skämts ihjäl om jag hade satt mig på tåget, alla hade väl glott pga av min korta klänning...

nu ska jag sätta mig och kolla på Spiderman=) Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0