ångest

Helgen som va, var rätt lugnt. I fredags jobbade jag till 21, när jag kom hem åt jag till kräfter och räker för mig själv. sen somna jag i soffan och vakande sedan vid 1 och gick och la mig. Skule upp och jobba kl 8. Och såklart försover jag mig, vaknar kl 7.40. Min buss gick 7.43, så det var bara att ta cykeln och köra i racerfart=p När jag väl kommer fram till jobber mäker jag att jag glömt mitt paserkort hemma, så det var bara att stå och vänta till Coop öppnade. Bleb försenad på 10 min.
Sen blev det utgång på kvällen. Mötte på Robin och Linus vid Nordea när jag skulle ta ut pengar. Sen kom även Felicia och becca. Väl på stanleys träffade jag Sandra.F och Elin som jag skulle gå ut med. Det var väl rätt så bra drag där, kände en del där. Drog innan två och fick skjusa hem av sandras kille.

Söndagen började jag jobba kl 12, och jag hann med bussen=P Kom hem vid halv åtta och tog det lugnt. Somna framför soffan igen, och vakna vid halv tio när resten av familjen kom hem från ett födelsedagsfirande.

Imorrn börjar allvaret, börjar på komvux för att läsa upp mitt matte C betyg. Jag ska ta kvart över sju bussen från mig, får ånget bara jag tänker på det.


  -- Jag på väg till Stanleys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0