har inget internet..

har inte kunnat uppdatera på ett bra tag. Har inte haft ngt fungerande internet sen vi bytte från glocalnet till com hem. Idag fick pappa igång internet vid datan i vardagsrummet, men varken min eller min brors internet fungerar ej. har ngt med routern att göra=/

Imorrn jobbar jag sita dan på Coop, känns lite konstigt. Så på måndag är man arbetslös för första gången i livet=p
Helgen kommer gå fort. Jobbar till 19 imorrn sen ska Linnéa och jag ha myskväll, hon ska bo hos mig hela helgen. Vi ska göra i ordning inför kräftskivan på lördag=D
På lördag morgon åker vi upp till Sthlm för att spendera lite pengar, jag ev köpa min efterlängatade väska. Har dreglat över den i sådär 2 år. Får se om jag tillåter mig själv att köpa den (:
Sen blir det kräftskiva för fullt ös. Eller jag vet inte rikigt om jag ska kalla det kräfskiva, eftersom det bara är jag och mimmi som äter kräftor,haha!!
Men det ska bli kul att träffa alla tjejer igen! xD

En situation som hände idag när jag hade kommit hem från jobbet och ligger i sängen och kolla på tv.

Mamma kommer in
- Ska du ut ? ( Ser väldigt förvånad ut )
Jag svarar:
- Öh nej det ska jag inte ( Jag ser minst lika förvånad ut )
Mamma svarar:
- För plattången står ju på?!?!
Jag svarar:
- Oh SHIET!
Mamma svarar:
- Säg inte att du glömde stänga av den innan du gick till jobbet!?!
Jag ser väldigt ångestfull ut
- ops, förlåt
Mamma stänger dörren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0