Löön xD

Fick äntligen min efterlängtade lön idag, den såg helt okej ut, men trodde att den skulle se lite bättre ut=p
Jobbat stängning idag, och jag förstår inte hur folk ens kan tänka tanken att storhandla kl 21.55?!?!
Någon som kan ge mig svar på det...

Nu är jag ledig två dagar, ska bli skönt. Ska ner på stan imorrn och träna lite. Sen luncha med tjejerna på stan. Mimmi åker till Turkiet på lördag så vill umgås lite med henne innan hon åker=D
Och imorrn skriver vi äntligen på papprena till vår efterlängtade sommarstuga!! Så resten av familjen ska vara i stugan hela helgen, jag kan inte eftersom jag ska jobba hela helgen. Men det ska bli skönt att vara ensam hemma, lite lugnt och ro.

Nu tänkte jag sätta mig i sängen och kolla på lite tv, med lite cola och chips=p


image169

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0