trötter!!

jag är helt slut. jag somna på bussen hem efter att jag mimmi och johanna vart på stan. och det jobbigaste är att jag måste åka iväg och jobba, bläää=/
Men som tur är väl att jag bara jobbar till 21, 5 timmar, 4.5 med rast=P
Sen när jag kommer hem ska jag äta lite kräfter och dricka lite vin i min ensamhet, börjar kl 8 på lördag=/

Igår var Johanna och Mimmi på middag hos mig. Vi hade det så mysigt! Började med att ta en liten fördrink i trädgården, martini med fruksoda. Sen blev det lite förrätt som bestod av toast med pastrami med tomat och advokat. Till varmrätt blev det fläskfile med skivad färskpotatis i ugn. Och såklart blev det efterrätt! Och då hade jag gjort lite smulpaj men hallon och blåbär, såå underbart! Vi fick ett litet ryck vid 21 och åkte och hyrde film, Mimmi körde våran gamla golf, och jag kan tala om att hon race:a till coop där vi köpte godis. Sen bar det av till filmkedjan för att hyra film. Det blev Se upp för dårarna och Pledge This! med Paris Hilton. Dårarna som jag sett förut var lika bra, kan varmt rekomendera den. Men Paris dvd:n var mindre bra=p
Sen satt vi fastklistrade vid Tv:n till halv 4 då jag gick och la mig. Tjejerna satt säkert upp länge och kolla på tv.
Jag skulle upp kl halv 8 för att åka till Komvux för att gå på informationen för matte c.

Imorrn åker min älskling Mimmi till Turkiet, men som tur kommer hon hem nästa vecka=D
I will miss you!!! LOVE YOU <3

image170

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tanx honney =D Will miss you too.. Tänk inte för mycket på mig när jag ligger på playan när du står o packar upp frukten på coop :P tihi
Pussss

2007-08-17 @ 17:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0