Varit med i radio för första gången

Idag har det varit en händelserik dag på jobbet, fick nämligen vara med i radio, Favorit 103,9. Dom har sin radiostaion i Coops lokaler. Och idag hade dom öppet hus för deras grannar, tex coop. Så jag och en tjej från bygg blev interjuvade i studion och sändes live xD Det var rätt nervöst så kommer inte ihåg rikigt vad jag sa..

Ikväll har jag varit i Sthlm med Emma och vi gick på bio. Fantasic 4 The rice of the silversurfer. Jätte bra film, över förväntan. Det var egentilgen tänkt att vi skulle se Ciao Bella, men eftersom vi virra bort oss i tunnelbana, Vi såg fel tåg och hamna på ngt helt annat ställe än vart vi skulle. Så vi hann precis till Fantasic 4.
Om du gillar filmer som tex spiderman, så tycker jag du ska se den..


image182


image183


Kommentarer
Postat av: carro

roligt :)

2007-08-22 @ 01:18:01
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0