- året var 2007-


* Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?

Jag tog studenten 8 juni
* Dog någon i din närhet?
Nej.

* Vilka länder besökte du?
Tragiskt nog var det bara Estland=/

* Vilket datum från 2007 kommer du minnas, och varför?
30/3 - då jag fick veta att mitt ex och en av mina närmsta kompisar var på G, 8 juni - tog studenten, 5-7 aug - Åkte på kryssning med Johanna, Linnéa och Mimmi, grymt kul!
* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007?
Alicia Keys - No one, Timbaland - The way i are, Fergie - Big girls dont cry, kent - Ingenting
* Blev du kär under 2007
Vet inte om jag kan kalla det kär. men jag höll nog på att bli kär...

* Vad gjorde du på din födelsedag?
Kommer inte riktigt ihåg=p alla tjejer var iaf hemma hos mig, kommer iaf ihåg att det inte var så många som hängde med ut. Bara jag, johanna, Mimmi, Chris och Robin
* Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
jag  vet inte rikigt. fick jobba på Coop som var det bästa jobb jag haft hitills! underbara människor som jobbar där! Johanna och Mimmi blev två av mina bästa kompisar, vi kom varandra mkt närmare i slutet av 2006, början av 2007.  
 Hur höll du dig från att bli galen?
Mina underbara vänner! Hur ska jag leva utan er?!?!

* Vem var den bästa nya personen du träffade?
bra fråga.. träffat mkt nytt folk som man inte träffar så mkt. Men Felicia är nog den jag har mest kontakt med av dom nya personer jag träffat. Fast igentligen så känner jag henne från förr. Vi gick i samma dansgrupp när vi var runt 9-10 år. Sandra Kuuti ( stavning Linnéa?! ) är också en rolig prick. Lärt känna henne genom Linnéa.

Snodde listan från Felicia=p


Kommentarer
Postat av: felicia

Oh vad glad jag blir när du skrev mig :) 2008 får vi se till att börja umgås mkt :)

2007-12-28 @ 11:20:16
URL: http://feelicia88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0