3 dagar kvar(:

Usch nyår är på måndag och jag är inte förberedd med ngt. Måste hitta en klänning imorrn, annars vet jag inte vad jag gör:( Hittade lite intressant på Ginas hemsida, hoppas det är lika snyggt i verkligenheten! Tror det blir en svart klänning, stilrent och det passar till min skrikrosa väska=D Vet inte vad jag ska ha för skor till, kanske blir mina gråa om det passar till.
Håller även på att fundera ut maten. Tror det blir fläskfilé med potatiskylftor med beasås och hemgjord rödvinsås. Sen blir det en hemlig efterätt;) Har lite funderingar på hur jag ska "pynta"..Snyggt ska det vara iaf(:
Ev blir vi runt 15 personer till middagen, ska bli jätte kul(:

Efter tolvslaget blir det Melody. Fick biljetterna igår av Felicia. Dom är lika stora som SJ-biljetter=p Så det är inte så svårt att tappa bort dom;)

Jobbar till 16 dag igen, skönt att få sluta lite tidigare om dagarna(: Funderar om jag ska kolla lite på stan. Blend har50% rabatt på allt i butiken, jag behöver ett par nya jeans.

image464image465image467

Abba - Happy New Year

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0