7 december

åt frukost med kollegorna nyss. det pratades en del om julfesten, vem som tex skulle bli fullast=p och jag hoppas att jag inte blir en av dom=p Kl 17 idag börjar förfesten uppe i konferansrummet=D
Kommer bli en lång dag idag, jobbar fram till 17 idag=/  men hoppas på att det går fort idag!

Ni som missat dokumentären om när Uppdrag Granskning kollade om Ica Maxi bytte datum på köttfärs, se den! Såg den igår jag och blev väldigt irriterad på Ica Maxi. Dom hade testat 4 Ica Maxi butiker i sthlm, bla Södertälje! Fick se hur dom packar om köttfärs och annat kött. Riktigt illa såg det ut! Så jag kommer aldrig köpa nymalen köttfärs på Ica Maxi! Fick även se min kompis Linus som jobbar på Ica Maxi under inslaget, men tydligen får inte anställda på Ica Maxi prata om vad som sker där. Tycker det här är så jävla pinsamt! Och chefen dom intevjua från Södertälje ville verkligen inte inse att hans affär hade fuskat med köttfärsen! Hur blåst får man bli?!?!

Grattis till Felicia som fyller år idag! Många grattiskramar till dig! =D

Kommentarer
Postat av: felicia

Tack så jättemycket Karin, gud vad söt du är :)

2007-12-07 @ 11:37:25
URL: http://feelicia88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0