du som tog mitt hjärta, var snäll att ge tillbaka det!

idag mår jag bra=D trodde igår att jag var på väg på att bli sjuk, men så var inte fallet. fick tyvärr dissa Joe igår, mådde så otroligt dåligt igår, så åkte raka vägen hem. ni som känt mig sen högstadietiden kommer ihåg hur plågsamma menssmärtor jag hade då. Så var det igår, fast inte mens, utan migrän. kände mig svimfärdig hela resan hem. på kvällen la jag mig i ett bad, och kan säga att det hjälpte! mamma tror att jag håller på att spänna mig på jobbet. så inatt sov jag väldigt djup, så underbart! =D såg på Bruce almighty ( stavning?! ) innan jag la mig.

idag ska jag träffa min underbara syssling, men ser henne som en av mina bästa kompisar/ stora syster. Eftersom vi är släkt så har vi känt varandra hela livet och jag har alltid sett upp till henne. det är under gymnasietiden som vi verkligen kom nära varandra. Vi har stöttat varandra under svåra tider. Har inte träffat henne sen 20 okt, då hon fyllde 20. orsaken till att vi inte setts är väl för att jag har fått jobb här i Hallunda och hon pluggade i Västerås, men nu har hon flyttat hem igen.. Skulle inte förvåna mig om vi hamnar på Nancys idag=p

Igår kom Micke ( en som jobbar på jobbet ) in på mitt rum och frågade om jag skulle åka hem emellan jobbet och julfesten, det var ju min plan från början. Men då berättade han att vi skulle ha lite förfest här på kontoret innan julfesten och att vi ska åka taxi till julfesten=P haha det lät så kul när han berättade allt. han slutade allt med: men vi får ju inte dricka så mkt så vi inte kommer dit=p har verkligen ändrat uppfattning om killarna här, men det är fortfarande en jag stör mig grymt mkt på..

Nu blev det mkt skrivet här, orkar nästan aldrig skriva på kvällarna, så jag får berätta allt dagen efter=p

PS. Får ju inte glömma bort att jag och Joe ska på kent i mars!! =D så jädra kul! eftersom vi inte fick tag på några biljetter i höst=/ DS

Patrik Isaksson - Du som tog mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: johanna

hejsan. vill du också ha gratis biobiljetter och
present kort hos de bästa butikerna ?
klicka på länken nedan och bli medlem.
jag garanterar att detta inte kommer kosta
dig någonting. isåfall står jag för det :) kram.

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2007-12-04 @ 09:04:06
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0