Flaxar du på dansgolvet?

Har inte skrivit så mkt under julhelgen så här kommer en liten sammanfattning:

Måndag: Julafton. Fullt ös hela dagen. Höll på att somna till Kalle Anka, har ju sett programmet 19 jular, såklart man somnar till när man ser på samma varje år. Vaknade till när det var dom nya "hälsningarna", eller vadå nya?!?! Dom 101 dalmatinerna är ju ingen ny film, kom ju ut för säkert 6-8 år sen! Hallå?!! Aja, sen var det dags för maten, vem älskar inte julmat, hur gott som helst! Julklapparna det här året var lyckat! Fick min efterlängtade Sex and the city box =D, presentkort på H&M ( perfekt inför resan ), 2 vinglas från Kosta Boda, pengar och lite till. Var helt död vid 23 och gick och la mig.

Tisdag: Juldagen. Satt och kolla på lite SATC avsnitt, sen göra sig i ordning inför kvällen, köra till maxi och inhandla maten till kvällen, taco. Åka till johanna för att äta och förfesta. Johanna kanske blev lite väl partyglad i hatten;) för hon satt på toan sen och mådde inge viadre=/ Johanna, vi svennar ska inte dricka 7% cider, vi mår bara dåligt sen=p Sen upptäckte Linnéa att hon hade glömt sitt leg och bankomatkort hemma. Så det var bara att invänta att hennes mamma skulle gå hem och hämta det, sen skulle vi möta upp henne på bussen på väg ner. Halv tio var det världens kö vid Olearys! Vi stod i kö i 1½ timme. Sista gången jag gör det! Väl inne på Olearys var det smockat med folk, tror ½ av alla undommar i södertälje var där!! Dansgolvet såg ut som en myrstack, har inte tänkt på det förut, men faan va folk flaxar med händer och ben när dom dansar!! Nästa juldag blir faan mej lugn!

Onsdag: Annandagen: Lugn dag. Åkte till mormor för att äta lite mer mat och byta julklappar med min moster och hennes sambo. Fick presentkort på Gina Tricot och SF, jätte bra! Då har jag ev nyårsklänningen klar =D

Idag är jag tillbaka på jobbet. känns rätt okej. inte så mkt att göra så jag klarar mig(: ska träffa Felicia på stan och få biljetterna till nyår=D Hoppas hoppas på att det inte blir lika mkt folk som på juldagen!! Sen kommer ju Johanna också ner på stan. Måste kolla in rean! Sen ska vi hem till mig och ha SATC kväll. Mimmsan kommer också till mig=D ska bli jätte kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0