godisförbud!

helt slut i huvudet, och klockan är redan 11:30. Hur många timmar kvar till jag får åka hem=/ hade jätte stor lust att åka ut på lunch idag med killarna, men min ekonomi klarar inte det just nu. Ska ju bjuda Linnéa på lunch idag;)

igår var det en lugn hemmakväll. som vanligt satt jag framför datan och tv=p det är ungefär så mitt liv ser ut nu förtiden. orkar verkligen inte göra ngt nyttigt när jag kommer hem. äta, kolla på tv och sova=D 
men idag ser dagen lite annorlunda ut. ska träffa Kimonen på stan idag, vi ska äta och sen måste jag köpa brännskivor=p under kvällen sen blir det mys hos mig, vi ska kolla på Sällskapsresan - Suntrip. Vi ska börja ladda upp inför resan och vad är bättre än att kolla på den. Utspelar ju sig på Gran Canaria;)

Det råder godis förbud nästa måndag och framåt. med godisförbud innebär att jag inte får äta godis, chips, och andra onyttigheter. Funderar på om man skulle ha läskförbud också, men det vet jag redan nu att det skulle jag aldrig klara av, men att dricka mindre iaf, och framför allt inget mitt i veckan! Linnéa kommer också gå med=p Vi ska peppa varandra! Kan inte komma som en potaissäck till Gran Canaria, det går inte för sig=p


En Kurran&Kimonen dag! =D
 

image387





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0