Gott nytt år

kommer inte på så mkt jag ska skriva. har inte skivit sen i fredags. så jag får väl ta en liten kort sammanfattning..


Fredags - efter jobbet så mötte jag johanna på stan. vi hyrde film till kvällen, Underbar och älskad av alla. Mkt bra film! Kan verkligen rekomendera den! Slutet var ju så himla klockrent(:
Lördag - Upp till Sthlm med Jessica. Vi båda skulle på jakt efter en nyårsklänning. Vi sprang runt som galna får ungefär=p Men vi hitta till slut, från Gina Tricot. Alltid ett säkert kort(: Kom hem vid 4-tiden. Vi skulle senare få besök av kusiner och syssling. Hur kul som helst! På kvällen när alla hade åkt hem låg jag i min säng och kollade lite på Sex and the city. Längtar tills filmen kommer till Sverige. Jag ska lätt gå på premiären=D
Söndag - Fick lite sovmorgon. Kl 12 åkte jag och Johanna och handla all mat till nyårsafton på Coop. Inte så mkt folk. Vi fick med oss allt vi skulle ha. så det var ju bra(: Kvällen tillbringades på Globen. Pappa hade fått gratis biljetter till en gala som gick där igår. Och gratis är ju alltid gott;) Galan var väl sådär, åkte mest dit för artisterna, E.M.D, Martin Stenmarck, Carola, Jill Johnsson m.fl.

Sådär såg min helg ut. Fullplanerad från morgon till kväll. Och idag är det nyårsafton. Så idag blir det middag och förfest hos mig. Vid halv bär det av ner till Maren för att fira 12-slaget. Sen ska vi in på Melody och dansa av oss lite;) Usch vad jag längtar! Har lite att göra till ikväll, fixa en såsen, skala potatis, göra klar efterrätten, duka och dona.
Men nu ska jag vila ett tag innan jag ska börja göra allt mat.


Gott nytt år på er alla där ute! ♥


Kommentarer
Postat av: Mimmsan=)

Gott nytt ¨år babe =) Försökte ringa dig förrut men det gick inte... Puss!

2008-01-01 @ 03:19:16
Postat av: Milchen

Tack så mkt för igår gumman! Kul att jag fick komma. :D Gott nytt år än en gång! :D Puss

2008-01-01 @ 13:24:16
URL: http://milchen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0