Hong kong

just nu ligger jag före i arbetet, känns väldigt skönt=D nu är det bara 1½ timme kvar till jag slutar. känner inte av ngn huvudvärk=p tror det där badet igår gjorde susen.. kommer inte in på webbmsn =/  så har ingen att prata med:(
höll på att räkna lite med min lön som jag får i december, och det blir inte mkt kvar att leva på i jan kan jag ju då tala om! Hyra, resa, busskort, julklappar och mobilräkning är bara en del jag ska betala! Usch, men lovar att det är värt var enda liten krona, för utomlands behöver jag!! Får väl köpa julklapparna på Rusta och ÖB eller ngt;)

måste måla naglarna när jag kommer hem ser jag nu, ser inte så fräscht ut=p mitt Hong Kong nagellack får det bli igen. alltså nagellacket heter så och är i färgen rosa/persika =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0