Julafton

Äntligen julafton! skojar inte om att det här året har gått fort! Om 8 dagar är det 2008!

Nu har vi precis ätit frukost tsm, gröt och skinkmacka(: hur gott som helst!
Hela dagen kommer vara fullspäckad. Skriver ner en liten lista sen om hur vi firar jul här hemma. Jag hoppas på att jag kommer få ngt jag önskat mig=p Hoppas hoppas på Sex and the city boxen!!! =D

Här kommer en liten lista:

Mellan 12-13.15 måste jag fixa mitt hår. Funderar på att locka det lite
14:20 plocka upp mormor hemma hos sig
14.30 ska vi till kyrkogården och tända ljus på morfars och farfars grav
15:00 är det Kalle Anka som gäller! Fika med glögg och en massa julgodis
Runt 16:30 kommer farmor och mer glögg ska drickas
Lite efter 17 börjar vi äta av julmaten, jag längtar redan!
Efter 19 är det julklappsutdelning tyvärr utan tomte:(
Vid 21 åker farmor och faster hem och vi andra kanske spelar lite spel
Efter 23 går dom flesta och sover, jag kommer nog kolla på tv långt in på småtimmarna;)


Så här firar vi jul i våran familj, och har varit så här sen jag föddes. Alltså 19 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0