Julfeeling!

nu är det bara två dagar kvar till jul! Längtar verkligen(: har varit nere på stan idag och köpt dom sista julklapparna. och och Joe var nere och sprang runt. Sen blev det en sen lunch på Nancys, så underbart!


Kvällen har varit lugn, mötte emma och gav tilbaka skorna jag låna av henne förut, sen gick vi förbi Linnéa och prata lite skit med henne=P Kom hem för kanske en 30 min sen. Funderar på att slå in julklapparna snart. kommer ta en evighet känner jag på mig.

Igår var vi hemma hos Mikkis och myste! Jag fick en julklapp av linnéa(: var rätt seg när jag åkte hem, men ändå satt jag uppe till två och kolla på film=p
Ikväll blir det ingen film, ska upp imorrn och duscha och göra Janssons Frästelse till jullunchen vi ska till imorrn. Jag, Linnéa och Fia ska till Katta och mysa, äta jullunch och byta julklappar(: Bara jag får tag i katta! hon svarar inte i mobilen!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe, nää det var svårt att få tag på biljetter ja. stackaren. Ska dit med killen, brorsan och några till. själv då? då ses vi på dansgolvet och så blir det in i dimman =) haha

2007-12-22 @ 22:58:59
URL: http://skrikcarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0