Julmys

har igentligen inte tid att skriva, men har ett beroende av att skriva just nu=p Har nyss ätit frukost med killarna från lagret, världens skönaste killar!
 
Nu längtar jag tills jag slutar! Långledigt!!=D Ska bli så otroligt skönt. känns inte lika stressigt som det gjorde igår. Hinner nog inte åka upp till Sthlm och sälja min mobil. Känner att jag prioterar andra saker just nu. Men ska nog köpa ny mobil om jag får skjus till Moraberg, tar ju annars en evighet att åka buss dit.

Lite om igår då. Var som sagt avslutning igår, jätte lyckat! Ungarna var glada och jag och Tobbe ( andra ledaren ) var glada. Maten jag hade fixat var väldigt uppskattad, julskinka, köttbullar, rödbetssallad, julmust, julbröd m.m. Ena ungen Erik som är 9 år kan aldrig sluta prata! Och han skäms inte för att säga ngt. Som igår sa han från ingenstans: - Pappa, varför pruttar jag så mkt? Det kanske är från tablettasken jag köpte på tom tits idag. Ingen kunde hålla sig för skratt! Tror hans pappa skämdes en del=p
Fick en julklapp också från en tjej, chokladask. Blev jätte glad att dom hade tänkt på mig(:

Idag blir det julmys hos Mikkis. Vi ska byta julklappar och fika! Glömde tyvärr kameran så hoppas dom andra har med sig! Ska möta upp Linnéa direkt efter jobbet. Få i sig lite mat och köpa lite julklappar.

Nu ska jag återgå till min arbete!

Puss på er alla som läser min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0