kommer inte kunna sova=/

kom hem från Sthlm för ett tag sen. tjejerna och jag var uppe och myste. först kolla vi runt i lite affärer, sen gick i till kungsan och åt. för mig blev det kyckling med bulgur, hur gott som helst=D dom andra åt kinamat, så dom kommer se ut som små kineser imorrn=p sen var vi och kolla på saw 4, usch säger jag bara!

och nu siter jag hemma och är jätte skraj! kommer inte kunna sova=p hatar att jag går med på att kolla på skräckfilmer, får sluta med det! just nu sitter jag och lyssnar på Amandas Hallelujah, ngn mer som fällde en tår när hon sjöng den i fredags? kl är snart två och jag borde lägga mig, fast har ju ingen tid att passa imorrn, så det är skönt..

Amanda Jensen - Hallelujah

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag fällde måååånga tårar :D

2007-12-03 @ 18:12:07
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0