lunchtime!

snart är det lunch! jätte hungrig som vanligt vid den här tiden! idag blir det köttbullar med makaroner=D
förmiddagen har gått otroligt fort, nästan lite oroväckande=p

har suttit och funderat på vad jag ska köpa för julklappar, det blir snålt men pengar, måste ju ha till resan..

Mamma - En tröja från Gina Tricot
Pappa - Han har pratat om någon skärbräda i trä, får kolla upp hur mkt den kostar
Micke - Presentkort, skit svårt att köpa saker till småbrosor!
Mormor - Har funderat på att ge ett inramat fotografi på mig och min kära bror, min mormor har ju typ allt, så det är svårt där med.
Farmor - Om jag lyckas ta ett bra kort med min "kära" bror så ska farmor också få ett inramat fotografi
Faster - Hon skulle nog uppskatta en skiva eller ngt, finns i bra pris på Ginza eller cdon
Linnéa - det kan jag inte skriva här, för hon läser ju min blogg. men det är ngt jag skulle uppskatta;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0