Mys

då var det bara 15 min kvar tills min helg börjar! Så sköönt! händer lite kul den här helgen också;) som sagt ska jag till mimmi snart. myskväll med henne, johanna och kanske agnes. och som jag har längtat efter pizza! ska verkligen njuta idag! För på måndag går jag in i ett hälsosammare liv!

Imorrn åker jag nog upp till sthlm. ska kolla på lite kläder till nyår, om guldklänningen finns kvar på Gina så blir det den. Ångrar djup att jag inte köpte den sist när jag var inne i storstan=/ Sen blir det friande av Sandra.K blir middag hemma hos henne och sen utgång. men ska ta det lite lugnare än vad det blev förra fredagen på julfesten. ska ev köra på söndag så då måste jag vara pigg! =D

Nu ska jag göra klart här och sen åka till Mimmi!

Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: mikaela

saknar dig!

2007-12-16 @ 10:43:49
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0