panik!

jag har inga sommarkläder tills resan?!! har lite från förr, förra året=/ jobbade nästan hela sommaren så jag köpte inte så mkt sommarkläder.. men tror det löser sig till slut, nu är iaf pengarna till resan fixade iaf.. känns skönt. måste prata med mina chefer nästa vecka ( har två eftersom jag är uthyrd , dels för att få veta hur länge jag ska jobba här så jag kan ta ledig när vi åker. Vet ju inte hur länge jag får vara kvar här. när jag blev tillfrågad tjänsten var det ev förlägning till mars, men verkar inte vara det längre=/ vill inte bli arbetslös igen! om jag blev erbjuden fast tjänst skulle ja ta den!

idag blev det kyckling med bulgur till lunch, jätte gott=D hade en mardröm inatt, jag drömde att jag hade analsex! jag kommer ha men resten av mitt liv! det värsta är att jag inte sluta tänka på det, usch, vart kan ha fått analsex ifrån?!?! har inte nämnt det sen sexpartyt hos Mia. nu skulle jag gärna få en minnesförslust;)

Kommentarer
Postat av: JoeHoe

Jag har kommit på varför du drömde om analsex inatt! "kliar det på rumpan eller i rumpan?" det är säkert därför! :P eller hur?

2007-12-06 @ 16:12:33
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se
Postat av: mikaela

du kan få låna sommarkläder av mig! :)

2007-12-09 @ 11:58:30
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0