Panik!!

Här har vi en lista över allt som jag har panik över:

* fixa klart alla odrar till den 27/12 kl 15:00 ( finns över 1000)
* minst 4 julklappar kvar=/
* storstäda på lördag
* Ev åka upp till Sthlm och sälja min mobil på lördag
* Ev köpa ny mobil
* Ska på två julklappsbyten, fredag o söndag
* Klä granen
* Hitta kläder till julafton, finns ju knappt ngt snyggt i rött!?!?!'
* Julavslutning idag, fixa engångs grejer!
* Biljetter till Olearys på juldagen

* Biljetter till Melody på nyår

Skulle inte förvåna mig om jag skulle få magknip eller ngt snart.. Usch varför ska allt vara så stressigt inför julen, så mkt som ska fixat!!

Igår träffade jag mina tjejer! Jätte kul! Synd bara att Johanna skulle på bio med Chris, men dom ju firade 9 månader. Vi åt självklart på nancys och vi alla tog Burito=p Jag, Mimmi och Linnéa gick lite på stan efter vi ätit. Är ju öppet till 20, jätte bra ju! :)

Ikväll är det julavslutning. ska bli skönt, sen är det uppehåll till januari. har fixat lite lätt julmat och har med mig en massa medaljer som ungarna kommer bli glada över=p Sen ska jag  nog slå in julklapparna som är inköpta. sen försöka lägga mig i tid, som inte går så bra nu för tiden..


Kommentarer
Postat av: Caroline

Då ses vi på oelarys på juldagen då=)? hehe God jul och gott nytt år =)

2007-12-21 @ 15:14:35
URL: http://skrikcarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0