Rihanna <3

image431image433

Rihanna: jag kan inte sluta tjata om att hon är så jävla snygg! Hon är lätt min stilikon! Kolla bara in hennes naglar, love that collor! <3
Brittany Snow: Underbar klänning, det är exakt en sån här klänning jag vill ha på nyår, men kanske inte just färgen röd. Den är jätte fin att ha till julafton, men tror inte min mamma blir så glad om jag kommer i en väl uringad klänning på julafton, min mormor skulle få en chock;)

Äntligen börjar dom spela lite julmusik på radion! Måste få lite julkänsla.. Inne i Sthlm har dom börjat spela julmusik i affärerna, love it!

Kommentarer
Postat av: JoeHoe

Jaa, men jag vet inte ifall jag vill plugga i Halmstad, vet ju inte ens vad jag vill plugga, haha. Så det är lite svårt. Men fy fan, vad kul vi skulle ha!

2007-12-07 @ 13:59:07
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0