sömnbrist

tror jag lider av sömnbrist. jag är jämnt trött. kanske har med vädret att göra? eller kan det ha med att jag går och lägger mig så sent. jag borde lägga mig vid 22 för att få 8 timmars sömn, men det blir aldrig av. jag kommer inte rikitgt ihåg när jag gick och la mig kl 22, kanske i grundskolan=p och idag är det Labyrint som jag måste se, hur jädra spännade som helst, åh sen finns det en riktig hetig med i serien som även är med i serien En spricka i kristallen som går på måndagar i SVT. Ja vet! jag låter som en jävla TV nörd, men vad jag ska annars göra på kvällarna när jag är helt slut efter jobbet?

Va ut och åt lunch med micke. Åt pasta med skinksås, jätte gott(: så nu är det "bara" 3½ timme kvar till jag slutar. ska ner på stan i Stälje och köpa foundation och kolla in ngt snyggt till helgen, är nog 99% säker på att jag ska ut, men ska ta det lugnt med drickandet, planerar att köra på söndag



image447

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0