strumpa i kylskåpet?

sådär ja, då var man på plats på jobbet! Usch ville bara ligga kvar i sängen imorse, varmt och underbart. har iaf fått en mig en god frukost nu, varje fredag bjuder företaget på frukost. nu är det bara 7½ timme kvar=p

imorse innan jag åkte så hände det ngt lustigt! jag hade precis lagt tvättet i tvättsugen och hade för mig att jag la mina rena strumpor på diskbänken. tog ut min matlåda och la ner den i väskan, sen var mina strumpor borta?! Frågade pappa om han hade sett mina strumpor, men det hade han inte. och när jag öppnar kulskåpet så ligger dom där på hyllan! Hahahaha! Hur hamna dom där?!?! Pappa skratta så att han nästan dog, så nu kommer jag bli moddad resten av mitt liv! kände mig inte så trött idag, men jag var nog det=p

efter jobbet åker jag hem till Mimmsan! vi ska ha myskväll idag, joe kanske skulle hänka på. ska ta bussen från tumba sation, 725, så jag kommer illra runt på station idag för att hitta rätt buss=p film och pizza ikväll! jag längtar!! =D

image448image449image450



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det kommer blir nice =) Joe kommer o jag bjöd in Agnes också men vi får se om hon dyker upp =P Puss

2007-12-14 @ 11:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0