träningsdag

onsdag. sitter på jobbet och får inte iväg rapporten som ska skickas varje onsdag, får vänta till chefen kommer=p så nu sitter och läser lite bloggar. idag blir det träning med joe efter jobbet. men kom på att min gymkort kan ha gått ut, men borde inte jag fått ett brev hem eller ngt? vi får väl se när jag kommer dit=p

igår träffade jag katta efter jobbet, mysigt(: det blev Nancys som jag skrev förut=D vi båda tog grillad grekisk wrap, mmhm! så gott! sen åkte vi förbi Maxi och Coop. jag köpte lite godis till DH, men när jag väl kolla på DH så åt jag det inte, haha!

igår blev det lite knas med resan. fick veta av Linnéa att hela resan ska vara betald den 16 december. båda fick panik eftersom ingen av oss hade 3100:- men till slut löste det sig, vi tömmer sparkonton och jag kanske får låna lite av mina föräldrar. vill verkligen åka, så jag hoppas det inte kommer ngt annat hinder..
men ett problem återstår! Hur vi upp till sthlm till kl 5? Någon kan skjusa upp oss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0