Uppdate

sådär. nu ska jag uppdatera från helgen bravader:

Fredags: Var julfest i Södertälje, god mat och god dryck(: blev lite för mkt vin, för jag har minnesluckor=p först var det tre rättersmiddag. hur gott som helst. vitt och rött vin till maten, usch jag ska inte dricka mig full på vin igen, hemsk bakfylla dagarna efter;) sen var det musikfrågesport, mitt lag vann inte tyvärr. Vårat namn knäckte: A-lagarna!
hade tydligen ringt runt min telefonbok under hela kvällen,bla hem till Johanna kl 23 på kvällen, ber fortfarande om ursäkt! vid 2 blev vi som var kvar på julfesten utslängd från julfesten, för då skulle bandet gå hem. och det jag inte fattar är: vem var jag kvar med, för alla från mitt kontor hade åkte hem vid halv 1, haha! bra där karin!
Sen var jag bakis fram till söndag, blää vad jag mådde illa=/

Lördag: Efter att ha legat i sängen hela dagen så pallade jag mig upp för att åka till min moster. hela familjen skulle dit och äta middag. kom hem vid tolv, gick förbi patric och daniel som hade fest. festen hade dött ut innan jag kom dit och jag och sandra gick på en liten promenad. 

Söndag: Blev väckt av mamma vid 10. det skulle bakas pepparkakor hemma hos mormor. det gick hur bra som helst förutom att jag var rätt trött och kände mig lite bakis fortfarande=p äntligen fick jag fetaost till middagen, hade tjatat om den där fetaosten hur länge som helst. runt 18 kände jag mig nykter igen=p

Sådär ja, så såg min helg ut=p

har inte gjort så mkt sen igår. träffade patric ett tag efter jobbet. sen blev det en lång kväll framför tv och internet, somna efter 12 och det är inte bra! så ikväll måste jag lägga mig i tid. nu ska jag fortsätta jobba, har mkt att göra!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag vet inte, vissa som bloggar mkt får det. Just wondered =P
Puss!

2007-12-11 @ 22:01:15
URL: http://mimmiidapernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0