uppdate

då var det måndag igen! Usch vill inte jobba den här veckan, bara ligga i sängen och sova. Om en vecka är det julafton och jag har inte köpt klart julklapparna! Ska ner idag och köpa pappas, en skärbräda. Då är det ingen vanlig plast, utan en trä skärbräda från Anders Petter. Sen måste jag hitta ngt snyggt att ha på julafton också! PANIK!!

blev ingen bloggning i helgen. men det har sina orsaker. men helgens höjdpunketer var iaf mys hos mimmi i fredags, det var jag, mimmi, johanna och agnes. vi åt pizza och såg på film. Johanna och jag fick skjus av Patric från stationen. Lördagen var det födelsedags firande av Sandra, bilder kommer ev upp ikväll. Många sköna brudar på middagen/förfesten. Vid halv 12 drog jag, emma och linnéa till TK, resten till Stanleys. På Tk var det rätt dött, folk laddar väl upp till juldagen? Trots att jag inte drack så mkt, 4 cider på förfesten och 1 cider på tk, så hade jag ont i huvudet och var jätte seg hela dagen igår! Fattar inte?!! var hemma hela dagen och kolla på alla avsnitt av Bonde söker fru=p

nu ska jag fortsätta med mitt arbete, kanske hörs senare!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0