vad händer på nyår?

torsdag. imorgon är det julfest! längtar hur mkt som helst. förfest på kontoret med glögg och tilltugg=D, som jag sa till Johann igår, tror du att jag kan supa mig full på glögg?=p tror inte det eftersom glögg inte är så speciellt gott, går att dricka i måttliga mängder. vet inte rikigt vad jag ska ha på mig, tänkte ha min  svarta kjol, men den är hos joe just nu. annars får jag ta på mig ngt annat=P

igår så skulle jag och johanna träna, tror ni att det blev av eller? helt rätt gissat, nej det blev inget gym. Johanna kände sig lite sjuk så hon ville inte träna. Ist blev det en liten fika med henne, Mimmi, och Jessica. största delen av tiden pratade mimmi och jessica om sin tid som fjortisar. saker man aldrig skulle kunna tro om dom;) Så om nu någon av dom skulle bli kända om några år så ska jag och johanna tipsa alla stora tidningar om saker, kan nog tjäna en hel del på det;) skämt och sido, pratades också om nyår. känns som man aldrig kommer fram till ngt, alla vill lite olika saker. det jag skulle kunna tänka mig är att man samlar ihop alla tjejer och äter tsm och sen förfestar och går ut. om det finns någon fest man kan gå på så kan man även göra det..

Så tjejer, vi måste ses någon dag och prata igenom vad vi vill göra!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe, jora ska fira henne. på lördag blir det tjejmidddag.. haah ska också på julbord på fredag, fast med killens jobb.. mums =o)

2007-12-06 @ 12:21:10
Postat av: felicia

Yees yees, fyller år imorrn :) Så det blir middag och utgång på lördag iaf. Du kan väll lägga till mig på msn föressten :) Tänkte fråga lite grejer och känns smidigare det än att ta allt här :)
[email protected]

Kram

2007-12-06 @ 14:58:15
URL: http://feelicia88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0