dålig bloggare..

Just nu är jag dålig på att uppdatera. Men inge kul när man kan lägga in bilder. Har tappat bort min laddare till batteriet, så kan inte ta några kort =/

Igår var det grilfest hos Moa, det bästa va ju att hon firade sig för att hon hade fyllt år. Och det hade jag och Linnéa ingen aning om det. Jag trodde bara hon skulle ha grillfest. Jag fick veta en timme innan att hon fyllde år och då blev det lite försent att köpa present, men ska springa ner på stan nåndag och köpa ngt=D
Det var iaf jätte kul, inte så ofta man umgås med brudarna, men Emma lär jag ju träffa på en hel del nu i sommar, eftersom vi jobbar på samma arbete. Och vi måste verklgen ha våran skräckfilmskväll!!

Många grattis kramar till min kära vän Mimmi som fick körkort igår! Säger ju att Flen är en skit by att köra upp i. Jag ska köra upp i Södetälje, måsta avboka min tid som jag har i flen =p

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack gumman =)

2007-07-12 @ 21:51:28
URL: http://mimmiidapernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0