fettisdag

Var äntligen ledig från jobbet, så skönt. men jag behövde ändå gå upp kl halv åtta för att äta frukost med mig, eftersom hon bor hos mig just nu. hade tydligen lovat henne att gå upp och äta frukost med henne, det lär ju varit i onyktert tillstånd=p
Efter att Linnea hade åkt iväg somna jag på soffan, vakna runt halv elva när solen lös rätt in i mina ögon.

Ikväll blev det en kväll framför TV:n. Först hade vi åkt till Coop för att köpa lite snacks till kvällen. som vanligt blev det guacamole(stavning?!) och nacos. Sen åkte vi ner till stan för att köpa pizza. När vi sen väntar på bussen kommer Linnéa på att vi glömt coop påsen på pizzerian!!! Det var jätte pinsamt att gå in där igen och hämta den. Det är bara en sak jag och Linnéa kan göra, glömma kvar saker på en pizzeria=p

Sen har vi suttit vid TV:n hela kvällen

19:30 - The 40 year old virgin
21:00 - What about Brian
22:00 - Pussycat Dolls/The war at home
23:25 - CSI ( Om jag nu inte lyckas somna )
00:45 - SOVA!! ZzZzZzZzZ

Imorrn blir det jobb för hela slanten. 09:00-18:00

image106 
-- I höst har vi känt varandra i 7 år! Sheit vad tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0