Fredag - och jag sitter hemma...

Från och med den här helgen kommer jag inte ha ngt liv. Jag kommer att jobba varje helg i juli och augusti. så jag kommer aldrig kunna gå ut, för jag börjar kl 7 varje dag under helgerna. Så det blir väl filmkvällar framöver nu. Funderar på att gå på bio nästa fredag, får se hur det blir med det...

Imorrn ska jag jobba 8-17 sen åka direkt till mormor, hon fyller 70 och hon ska ha party. Funderar starkt på att dricka en massa vin och sen dra ut, eftersom jag är ledig på söndag. Bara jag hittar ngn som är sugen. Men får först se hur länge jag blir kvar hos mormor, jag ska hjälpa till på festen..



image109  - I will miss you!             


   image110  - Imorrn fyller min mormor 70 år!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0