ledig

Idag var jag ledig från jobbet, så skönt! Men det blev verkligen inte som jag hade planerat. När jag vakna var det ju rena stormvinden ute. Så det gick varken att sola eller grilla! Blev fett lack!
Jag och familjen åkte en tur till Taxinge och fikade. Har inte varit ute och fikat där på 3-4 år, eftersom jag jobbade där ute förut. Jag åt en skagensmörgås, såå gott.

Sen har jag bara varit hemma, mamma, jag och bror min var och handla lite mat för helgen, mina föräldrar ska åka bort under helgen. Så jag ska leka mamma i helgen, jobba, laga mat, städa och tvätta och ta hand om ett barn på 14 år=p Vi får väl se hur det går, haha!

Veckans schema:

Torsdag: 7-16
Fredag:   9-18
Lördag:   7-16
Söndag:  7-16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0