Shopping och åter shopping!!! xD

Så här såg min dag ut idag:

Började med att gå upp vid 10 för att städa mitt rum, som inte gick så bra. Åkte iväg med bussen som gick 11.59 för att möta johanna på stationen. Men när jag kommer dit så kommer aldrig hennes buss. Ah, vad märker jag då! Jo att tågen bara går en gång i halvtimmen, alltså 03 och 33 och samtidigt kommer jag på att bussen från ritorp som johanna åkte med gick bara två gånger i timmen! Börjar då bli lite smått irriterad. Så jag står och väntar johanna till klockan är halv ett, ah, vad händer då! Jo, den där fucking 751 till hovsjö är 5 min försenad, så vi missade tåget som gick 12.33. Vid den tidpunkten var jag rikitgt irriterad=p
Bestämmer med johanna att vi möts vid swedbank ist. Då kunde jag gå in där och beställa nytt kort, eftersom mitt kort inte vill fungera..

Kl 13.03 bar det av till sthlm, äntligen!!!
Där uppe shoppade vi som galningar. jag köpte äntligen den rosa klänningen på Gina Tricot, en grön/vit klänning och en gul tröja. Helt okej priser. Sen köpte jag en plånbok som jag verkligen behövde och puder, mitt gick ju sönder igår=/
Jag och Johanna fick en gratis tidninig från Glamour och en söt väska till den! Gratis är alltid gott!! =D

Luncha gjorde vi på Pizza Hut, pizzabuffé, helt underbart. Så nu får jag springa runt extra mkt på coop i veckan=p


Här kommer lite bilder från dagen bravader:








1. Kittet ag fick från Glamour
2. Grön/vit klänning från Gina
3. Rosa klänning från Gina
4. Plånbok från Åhéns City och Puder från H&M
5. Gula mjukiströja från Gina
6. Jag på shoppinghumör, strax innan jag går mot bussen
7. Min kära Joe Hoe som var med till Sthlm (bilden är inte tagen idag)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

nice stufs :) har också den gula koftan från gina :)

2007-07-26 @ 17:03:37
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0