sista partyhelgen, eller?

Igår fyllde min mormor 70 och det var stor fest. Hon hade hyrt lokal och bjudit hela släkten och alla tusen vänner hon har. Det var fan mig röj för att vara en 70 års-skiva.. Hennes ena vän drog en massa skämt som var rätt okej, men också väldigt konstiga. Kan säga att 70-åringar har annorlunda humor än vad vi har=p
Vid halv elva kom jag där ifrån. Min pappa skjusa hem mig och broder, eftersom dom senare behövde plats för allt annat som skulle hem till mormor.

Vid kvart över elva åkte jag ner på stan för att möta Linnéa, då utgång väntade. Hon, hennes mamma och moster var på Limerick där det var fullt ös. vi drog vidare till Texas där vi mötte Robin och Lars utanför. Sen när jag och Linnéa skulle gå in på Texas så var det låst, jätte konstigt. Vi gick tillbaka till Limerick och gjorde senare ett nytt försök på Texas, som då blev lyckat. Vid 1-tiden gick vi in på TK och släppte loss. Skit kul! Vi träffade Emma och hennes trevliga pojkvän Rodde, som bjöd på shots xD
Jag och Linnéa dansade tills det var dags för hemgång. Helt plötsligt fick vi ngt cp-ryck att gå och äta pizza på kebaben, men dom gjorde inga mer pizzor efter elva!! så det blev en hedlig kebabtallrik=D
Sen blev kvällen bara kaos och vi drog hem med nattbussen. Chaffören var cool som fan och vi satt och prata hela resan hem, han hade tydligen gått på Tälje. Somna efter ett långt samtal och vaknade 8 timmar senare, vid kvart över ett..

                                              Bäst på fest!

image111image112


Du och jag, Linnéa!!

-- When the sun shine we'll shine together
   Told you I'll be here forever
   Said I'll always be your friend
  Took an oath, I'mma stick it out 'til the end
  Now that it's raining more than ever know that we'll still have eachother
  You can stand under my umbrella

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vi är alltid bäst på fest, älskar dig!

2007-07-18 @ 18:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0