Trosa

Idag har jag och mor och far varit en tur till Trosa. Vi var bla och fika på ett fik och gick runt i hamnen. Pappat har lovat mig att köpa en värsting båt till mig när jag fyller 20, om han hinner vinna 65 mille först =p

Har tillbringat en hel del av dagen i bilen. först så övningskörde jag lite med pappa idag. Sen körde jag till Trosa och tillbaka hem. Sedan fick jag veta att min mobil var klar för att hämtas, den har varit på lagning. Så då körde jag till Elgiganten och tillbaka hem. Och såklart tvingade min pappa då att köra genom stan, rusningstrafik=/
Men jag har hunnit göra andra saker också. Åkte till Joe och kolla på allsång på skansen. Tydligen håller Johanna och Chris på att träna på hur man lever samboliv=p

Imorrn börjar det hårda livet. Då går jag på mitt schema. så jag kommer inte ha någon kontakt med omvärlden=P jag är ledig en dag i veckan, jobbar 6 dagar i veckan!! Tur att det inte är 8 timmar varje dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0