2 veckor ledigt

äntligen har man lite sommarlov, eller kanske inte kan kalla det nu när man gått ut skolan? börjar iaf jobba på Coop den 4 juli. ska bli skoj! I helgen jobbade jag mina sista dagar ute på Taxinge, iaf vad jag tror om nån inte ringer in mig för att jobba. Och det roliga var att jag fick gå hem 4 timmar innan jag skulle sluta, eftersom det var helt dött på cafét.

Imorrn ska jag äntligen iväg och träna, ska bli skönt. sen blir det lugnt nästan hela veckan. fredag är det ju midsommar och jag ska fixa ihop ett vishäfte som vi hade förra året! Skit kul! Sen blir det väl en del festande den kvällen =D

men men. nu ska jag lägga mig i sängen och kolla lite på TV tills jag somnar.
Och sen ska jag sova tills jag vaknar, eller hur Robin? =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0