äntligen helg!

den här veckan har bestått av jobb och åter jobb. mån,tis och idag(fredag) på taxinge och sedan ons och tors på Coop. Jobbigt men det blir bra pengar på kontot sen=D

Efter jobbet övningskörde jag hem från Taxinge, lämnade av Jessica i Nykvarn och sedan ner på stan för att möta Johanna. Vi skulle ha myskväll tsm, äta lite taco och sedan kolla på film. Vi hyrde på filmer, ena hette: Allt om min buske och Something new. Den första filmen sög verkligen, när jag såg trailen i höstas verka den bra. Se vekligen inte den! Ni kastar bort 40 kr i sjön. Something new var bra, lite förutsägbar, annars var den verkligen bra. En riktig tjejfilm.

På väg mot bussen kom jag på att min busskort har slutat fungera, sista dan var idag. Så måste köpa Sommarlovskortet imorrn, så jag kan ta mig någonstans.

Imorrn ska jag äntligen fixa in alla mina bilder från kameran. Måste installera in programmet först. Ska även fira mamma imorrn som fyllde år 9 juni, men eftersom jag tog studenten dagen innan sköt hon upp det en vecka. Släkten kommer och vi ska grilla och ha det mysigt!

Nu ska jag sova, gonatt alla!


image93image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0