Är en människa igen =p

Nu har mitt internet börjat fungera. Hur glad som helst. Har utnytjat mina vänner när det varit kris, bla betala mina telefonräkningar. Det är in sånna här situationer man märker hur beroende man är av internet.

Idag blir det en lugn dag. Ska upp till Stockholmo med Joe. Vi ska bla firra en liten present till någon. Innan vi åker till Sthlm så ska jag hämta mina foton jag lämna in som är från studenten. Jag tog med mina snygga engångskameror=P Så jag har igen aning om hur bilderna blev. Sååå spännande.

Imorrn blir det röj hos Linnéa. Hon ska firas och sen bär det av till 360. Har fått höra att dom har jätte billiga priser på drickan imorrn, eftersom dom ska stänga ner 360 för ett tag. Dom ska tydligen byta lokal.

Men nu måste jag göra mig i ordning för storstan!

Hoppas vi ses imorrn!

See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0