Cider och såpbubblor

nu var det sista provet skrivet, iaf på ett tag iaf nu=) såå skönt!  gick ner på stan ett tag för att leta bh till studentklänningen. Jag och Linnéa mötte Mikkis och Emma på Vero Moda där dom leta efter ngt som dom kunde ha på kvällen på fredag..
Kilade hemåt för att färga utväxten på mitt hår, blev åter mörktbrunt.. Sandra hjälpte mig med det, tusen tack förresten. Det blev jätte fint! =)

Sedan åt jag och Sandra lite mat innan vi gick på promenad till Coop och IcaMaxi. På coop köpte vi varsin såpbubbleburk som vi tänkte gå ut och blåsa med. Vid Coop mötte vi Linnéa.N och Miriam som var där för att köpa ngt gott till sig själva. Min och Sandras tripp bar vidare till IcaMaxi där vi köpte lite cider, 2.25% och lite nötter. Vi skulle fira att sista provet var gjort.
När vi kom hem till mig satte vi oss ute på min tomt och drack cider och åt nötter, jätte mysigt!
Det är otroligt kul att umgås med folk som man inte umgås med lika mkt med längre=D

Tack Sandra för en jätte kul dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0