kassaträning+Usm

Igår och idag har varit händelserika dagar.

Tisdag- Var på coop Forum för att skriva på några papper och sedan kassaträna. Hur kul som helst! Fast byxorna satt lite väl långt upp =P  Min kassatränare var helt galen! Vilken jädra energi hon har, nästan så man fick ont i magen ; ) Hon var iaf hur rolig som helst! =) Fick lära mig alla tusen knappar på kassan, att trycka på rätt knapp vid rätt tillfället. Svårt i början. Efter kassaträningen mötte jag upp Johanna, vi skulle göra lite mat tsm och bara ta det lugnt. Slutade med att Jag Johanna Chris och Robin satt och spela Buzz, skit kul! =D Men jag fick damp en miljon gånger. Söög som en gris på det iaf!!

Onsdag- Jobbade på Taxinge idag, som Usm 12-19. Det var helt ok från början, men vid fem var jag helt slut, trodde jag skulle dö eller ngt=P Plus att jag började blöda näsblod helt plötsligt, vet inte varför. Så jag gick runt med en pappersbit uppstoppad i vänstra näsborren, haha, såg kul ut!
Men sen flög bara tiden och sen var det 19. Hade jätte ont i fötterna, så det var skönt att sätta sig i bilen och åka hem. Kommer inte ha ngt större problem att somna idag, helt slut!

            
Taxinge Slottscafé, mitt gamla jobb            Coop, mitt nya arbete=)
                                                            (
Hittade ingen bild från Södertälje)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0