Sammanfattning av veckan

på den senaste tiden har jag blivit väldigt dålig på att skriva blogg! men det har nog med att jag har haft så mkt i skolan den senaste tiden.

Här blir det en uppdatering:

Måndag -
Fick tillbaka mitt omprov i information och layout, fick Godkänt. Hur glad som helst. För annars hade jag fått IG i betyg. Satt och gjorde klart dom sista frågorna i Marknadsföring. När jag kom hem var jag hel död. Kvällen spenderades framför TV:n och att köra lite bil..

Tisdag - Satt som en galning och gjorde dom sista uppgifterna i information och layout. Försöker göra Filosfiuppgifterna, men det går bara inte. Jag läser och läser, men inget fastnar. Funderar på att ta bort filosofin från schemat. Kommer ändå få IG i betyg! Fick veta att jag fick VG+ på mitt Kina arbete. Hoppas jag får Godkänt i betyg nu! Hoppas, hopppas!

Onsdag - Kl 8.53 tog jag tåget mot Flen. Hade uppkörning. Och det gick åt helvete! Bara för en jävla grusväg. Jag blev så jävla lack, det blev även min körlärare som tyckte att det var lite överdrivet. Så nu är det bara att vänta på en ny uppkörningstid, typ om ett år! Det är jätte långa väntetider nu i sommar.
Åkte sedan tillbaka till skolan för att jag och Linnéa skulle göra filosofiuppgifterna. Men till slut gav vi upp och bestämde oss för att ta bort filosofin från betyget.. sen var det bara att åka hem och plugga inför det stora svenskaprovet, kursprov kan man säga. våran lärare tyckte vi hade skitit i svenskan den här terminen (och jag kan hålla med honom) så vi skulle få ett straff för det.. och sen hem och tröstäta efter kuggningen.
Men det hände ngt bra, dom ringde från Coop och ville ha en intervju. Så vi bestämde kl 14 på torsdag(imorn)

Torsdag - Provet gick sådär, gissa på en massa frågor... Satt i skolan till halv ett. Blev äntligen klar med Marknadsföringen och PA:n. Sen bar det åt till Coop för intervju. Det gick jätte bra! Eller det kändes iaf bra=D
Tror att jag svara på rätt frågor. Dom behövde mest folk vecka 29 till 34. Dom skulle ringa imorrn om jag fick jobbet eller inte..

Fredag- Dråkbåtskamp! Och det var lika med katastrof!! Hälften av klassen kom försent och vissa var inte ens med. Eftersom vi inte kom överens om ngt tema så hade vi våra fula klass t-shirts!! När vi väl kom iväg och skulle paddla, blev inte alls bra. Killarna längst fram skvätte upp vatten på dom som satt efter dom, bla jag! Sa alla började skrika på dom och det blev verkligen ingen bra stämmning! Vi förlorade stort mot fordon. Men det var ju inte så konstigt. Efter kampen var jag så förbannad på deras jävla äckliga attityd! Känner på mig att det inte kommer bli ngn bra stämmning på studenten, men det skiter jag i, jag ska ha kul iaf!
Sen var det firande av Ida. Hon fick en massa fina presenter=) sen blev det utgång, till TK. Det var både kul och mindre kul=P

Lördag- tog det mest lugnt. åkte ner på stan med mamma. Vi skulle kolla på lite saker inför studenten. Kollade på band till klänningen, men hitta inget bra=/ sen skulle mamma hitta klänning, men va fan! Hon är ju värre än mig! Så jädra petig!! Kvällen firade vi Mikkis, jätte mysigt! Blev proppmätt efter all taco och ost&kex.. höll nästan på att somna i soffan för att jag var så trött. så jag somna runt 24 =P

Söndag- Plugga, plugga och åter plugga skulle jag har gjort idag. Men så blev det inte. Kolla på TV hela dagen. Sen ringde Sandra och frågade mig om jag ville komma förbi henne. Hon och Katarina satt tydligen och sola. Så jag kila över där ett tag och prata en hel del. Vi prata dels om att sjunga SingStar hos sandra på studenten=)
Nu ska kila till sängen och kolla på Greys Anatomy och Sjunde Himlen som jag har spelat in..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0