fredag =]

då var det äntligen fredag igen, längtat sen i måndags =p

gårdagens händelse
var och tränade på world clas efter 1½ månads upphåll efter förkylning och halsfluss. först gick jag på steppasset som var hur kul som helst=) sen direkt efter var det core som gällde. det tog verkligen på magen. känner att jag tränade igår=p. efter de tå passet kände jag att jag orkade springa lite på löpbandet, 35 min blev det. sen var jag helt slut. igår kom även våra studentmössor, men inte jag. tydligen hade inte min kommit. får se om den kommit tills måndag. känner att jag inte behöver ha den nu. bara jag får den till 27april, mösspåtagningen.

dagens händelse
idag ska jag städa mitt rum ordentligt och ev städa hela huset så mina föräldrar blir glada på mig=p kanske köra lite med far min, måste öva på en hel del saker. sen ska jag och johanna baka muffins och se på film. johanna
skulle vara med chris innan så han lär ju vara med. han kanske skulle ringa robin om han ville vara med och leka.
        
                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0