joe <3 chris 17/3-2007

så har ännu en helg gått. bloggen jag skrev igår kom aldrig upp. ngt cp med datan.

igår var jag och johanna på våran första hockeymatch i kvalserien. det var ju en upplevelse i sig. meningen var att vi skulle gå med chris och robin, men det var inte mkt man såg av dom på den matchen. medans dom var helt inne i matchen och skrek alla olika ramsor, stod jag och johanna där som förvirrade hönor. lärde johanna två ramsor som jag själv hade lärt mig när jag gick på hockey i 8an och 9an. den tiden man inte gick för att se på själva hockeyn, utan något helt annat =p
matchen slutade 3-2 till ssk och vi har fortfarande chansen att gå upp till eliten igen.

senare hamnade vi på stanleys där det var rätt så bra röj, kanske för att ssk hade vunnit. och och joe shakeade loss på dansgolvet,drack drinkar och hade fett kul. kanske för att vi firade att joe och chris hade blivit tillsamman denna kväll. faan va överlycklig jag blev när hon kom och sa det till mig. hade verkligen inte trott det skulle ske så är fort eftersom det har pendlat som en bergodalbana. kvällen händelse var när jag, joe, chris, robin och robin.G stod i rökrummet och drev med en kille från Ungern.
han fattade nästan ingen svenska och han sög på engelska. vet inte hur vi kom in på att jag kom från ryssland och hette olga. sen gjorde han kroppstecknet på att jag skulle runka av honom, då sa jag att jag inte var en hora. sen utbrast allt. och robin.G började prata med ungraren om vad jag kunde erbjuda och bla bla bla.. sen sa robin.G sist till honom på svenska: men jag gillar killar, då sa ungraren extakt samma och höll på så hela kvällen. hahaha!

Kommentarer
Postat av: JoeHoe

Kurran, haha, bästa kvällen! :)

2007-03-20 @ 10:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0