måndag igen

måndagen är här igen. tog sovmorgon för att jag inte var så specielt sugen på at gå upp imorse. så det blev bara en lektion idag, svenska C. där fick vi skriva en uppsatts som träning för nationella proven i april. gick nog bra tror jag. sen åkte jag och linnea ner på stan för att hämta ut pengarna på nordea som fick efter lunchen från mässan. och gissa vem vi möter på innan, daniel mitt ex. snacka om att han har förändras sen vi var tillsammans. och konstigt nog kändes det väldigt bra, fast lite konstigt. har inte träffat människan på 2 månader. känns bra att vi inte setts så mkt efter det tog slut. bästa var om jag flytta från södertälje och inte kunde träffa honom överhuvudtaget.

efter skolan åkte jag till ica maxi för att handla lite mat, eftersom jag är ensamhemma idag. gick runt på maxi och drömde mig bort tills jag flyttar hemifrån, köpa köksprodukter och så. sen gick jag till skopunkten där jag hitta runt 50 par skor jag ville ha! så underbara vackra!! sen skulle jag gå in på kap ahl(stavning?) för att köpa stumpbyxor till mina pumps, mina andra har gått sönder =/ hade  fått för mig att den affären bara hade tantkläder. men hitta en hel del snygga tröjor där. en ska jag nog ha på sp3c:s studentskiva nu på onsdag.

i veckan blir det hårdträning på gymmet.

Tisdag - ev spinning,core och aerobics
Onsdag - step och core
Torsdag - core, step och afro
Fredag - Ledig=p
Lördag - Core
Söndag - Ledig =p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0