party pary, studentskiva Hamnmagasinet SP3c

dagens händelse
ikväll är det studentskiva på hamnmagasinet med klasserna sp3c,hvfr3 och en resturang klass. det ska bli så otroligt kul, nu har allt festande börjat. kommer verkligen rocka ikväll. folk man aldrig har festat med förut, ska man festa med idag=] vet inte rikitgt vad jag ska ha på mig, men shorts blir det nog. förfest hos Linnéa med Emma, Chris, Robin och ev Christian. det blir Rosa Pantern som dricka ikväll, hoppas jag inte tröttnar lika fort som jag gjorde när jag var i västerås..måste hitta ett par skor och bränna en party skiva till kvällen=)

känns som studenten är nära nu. Igår fick jag min studentmössa, champangeglas,visselpipa,nyckelband. och idag kom kläderna som var: en tjocktröja,mjukisbyxor och ett par hotpants. jag kommer väl ihåg när jag och katri var och klippte oss en gång i ettan och frisörerna började prata om deras tid i gymnasiet ( dom var rätt unga och ena hade gått på täljegymnasiet) sen sa den ena tjejen till oss: tjejer gymnasietiden var det roligaste och det gick så otroligt fort, så passa på ha kul och lär er mkt. ah och nu sitter jag här, 2½ månad kvar till studenten. shiet kan inte fatta det. efter skolan måste man bli vuxen på riktigt och börja jobba,ta ansvar och allt vad vuxenlivet innebär.

bara studentklänningen kvar nu=]

men än så länge är det bara att fortsätta festa sig igenom trean, många skivor kvar och framför allt mösspåtagningen den 27 april =] längtar....


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena snygging!

2007-03-24 @ 18:14:43
Postat av: Mimmsan =)

För vi ska ta studenten vi ska ta studenten för vi ska taaaaaa studeeeenten fy fan va vi e bra!!!!! :D Puss på dig döt unge

2007-03-25 @ 15:38:25
Postat av: Anonym

söt skulle det stå så du vet :P

2007-03-25 @ 15:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0